Conceptul Tripteq

Alege, cumpara si monteaza;

Aceasta este una dintre posibilitatile pe care vi le oferim prin conceptul TripTeq. Kitul standard include toate piesele necesare ca sa montati atasul la BMW R850/1100/1150 R,RS,RT si GS, sau la 1200 GS.

Tripteq este vandut cu un manual de asamblare foarte complet,un certificat de omologare TÜV (pentru condusul pe partea dreapta) si astfel este primul kit de atas cu adevarat DIY. Bineinteles, este indicat sa faceti montajul la dealerul dvs. care are experienta necesara pentru aceasta lucrare. In Romania, daca montajul va fi facut la noi, ne vom ocupa si de omologarea ansamblului pentru circulatia pe drumurile publice la RAR.

Pentru sasiul Tripteq oferim 3 caroserii diferite, sau puteti cumpara numai kitul de sasiu si montati caroseria dvs. preferata.

Bineinteles, oferim accesorii ca sa configurati atasul in conformitate cu cerintele dvs. individuale.

Apasa jos pentru a vizualiza specificatiile modelelor Tripteq:
KIT SASIU UN

Aceasta este versiunea UNIVERSALA. Sasiul este livrat cu 4 placi suplimentare care pot fi folosite ca punct de plecare pentru construirea pieselor de prindere pe motocicleta. Acest kit este pentru toate celelalte modele si marci care pot fi folosite pentru atas.

Fabricarea pieselor pentru montarea atasului este o activitate cu un grad inalt de specializare. Noi recomandam cu tarie sa fabricati aceste componente numai la un specialist. Daca insistati sa fabricati aceste piese in regie proprie, asigurati-va ca aveti atat cunostintele necesare cat si echipamentele potrivite pentru asta.

Specificatii:
• Bascula in forma de L
• Amortizor Hagon
• Roata atas: 4,5 J x 13″ cu anvelopa 145/80-13″
• Masa maxima autorizata inclusiv incarcatura: 650 kg
• Cursa suspensie 60 mm

Versiunea universala este livrata cu un sasiu nevopsit / negalvanizat.


KIT SASIU WZ

Versiunea WZ este special dezvoltata pentru modelele BMW R 850/1100/1150 R,RS,RT, si GS. Aceasta versiune este certificata TÜV si poate fi montata de catre dealer. Furca fata Telelever rigida si constructia rotii spate fac sa fie relativ simplu sa faceti conversia la atas pentru BMW-ul dvs. Kitul nostru de reducere a unghiului furcii modifica unghiul original al motocicletei la o valoare potrivita pentru utilizarea atasului, virarea va fi mult mai usoara. Solutia noastra face posibila modificarea unghiului furcii fara montarea unei furci basculante noi si scumpe. Conversia la o roata spate de masina face posibila utilizarea ansamblului cu o anvelopa de masina care se va uza mult mai putin decat anvelopa originala de motocicleta.

Versiunea standard a kitului WZ ofera posibilitatea sa folositi motocicleta atat solo cat si cu atas. In 30 de minute puteti transforma vehiculul din solo in atas sau inapoi in solo. Versiunea standard se livreaza cu certificat de omologare TÜV , toate piesele de montaj, caroserie completa si manual de asamblare. Toate acestea fac posibila omologarea legala pentru circulatia in Romania in cazul in care montajul este facut la noi.

Pentru acest kit de sasiu sunt disponibile 3 versiuni de caroserie: Heeler, Ridgeback si Fox. Pentru imagini cu fiecare dintre acestea si specificatii tehnice va rugam sa ne contactati.

Kitul WZ poate fi folosit pentru modele diferite:

Modelele BMW 259:
• Standard
• WZ1 - Standard + kit reducere unghi furca si kit frana hidraulica pe tambur
• WZ2 - WZ1 + roata masina 15” cu anvelopa si adaptor.

Modelele BMW R11R R11RT R21:
• Standard - acest kit este la fel ca cel pentru modelele 259 dar include standard roata si adaptor
• WZ1 - Standard + reductor unghi furca si frana hidraulica pe tambur.

BMW R1200GS:
• Standard - Pentru acest model avem un kit standard, in functie de model poate fi necesar un adaptor pentru roata. Frana si reductorul pentru unghiul furcii pot fi comandate separat.

In afara de aceste modele mai sunt si alte posibilitati, va rugam sa ne contactati ca sa discutam care este cea mai buna optiune pentru dvs.

Avantaje:
• Kiturile de montare BMW R850/1100/1150R, RS, RT, GS R1200GS incluse
• Montare si demontare rapida
• Sasiu galvanizat
• Pot fi cumparate ca si kituri DIY
• Caroserie din plastic ABS la standardul industriel auto, de foarte buna calitate, costuri vopsire scazute.

Specificatii:
• Conexiune la motocicleta in 3 puncte
• Bascula in forma de L
• Amortizor Hagon
• Roata atas: 4,5 J x 13″ cu anvelopa 145/80-13″
• Masa maxima autorizata: 650 kg
• Cursa suspensie roata atas 60 mm.

Accesorii:
• Vopsire electrostatica sasiu (dupa galvanizare)
• Roata aliaj 13” cu anvelopa 155-70-13
• Bascula atas cu treapta pentru usurarea accesului
• Arc mai tare R1100 R/ RT/GS/RS
• Kit frana disc (extra cost)
• Amortizor HCS (reglabil).