2021 Ural Cross

Motocicletele Ural au evoluat treptat si sigur incepand cu anul fabricatiei lor, 1941. In trecut, schimbari majore nu au avut loc des, insa odata la 10 ani s-au facut imbunatatiri tehnice considerabile pentru instalatia electrica de 12 volti, pentru o iluminatie mai buna, pentru sistemul de franare, pentru mai multa putere si pentru marsarier.
Pe parcursul acestor perfectionari, forma si modelul atasului nu au fost modificate. In zilele noastre imbunatatirile se fac anual, cu toate acestea Ural se straduie sa mentina forma clasica pe care o iubim atat de mult.
Introducerea tuturor noilor atase “Ural Cross”, concepute de distribuitorul European, este cu adevarat revolutionara. Atasul “Ural Cross” a fost creat in urma cererii din partea clientilor din Europa pentru motociclete orientate spre aventura. Un atas capabil sa transporte si mai multe greutati de diverse tipuri pe terenuri accidentate, pe munti acoperiti de zapada si inclusiv in competii off road pentru amatori.
In cazul competitiilor off road nu este necesar sa aveti un scaun de pasager bine captusit si confortabil. “Ural Cross” este conceput cu mai multe prize, fiind important ca pasagerul sa se poata misca in voie, actionand ca un co-pilot pentru a conferi si mai multa stabilitate si tractiune in momentele cerute de evenimentele din cadrul competitiei.
Motociclistul aventurier care ia in considerare o calatorie in jurul lumii, are cateva cerinte putin mai aparte. “Ural Cross” prezinta o unitate de depozitare sigura, care se poate inchide cu lacat, precum si un spatiu dechis, mare si neted, pentru incarcare, avand suficiente locuri pentru incarcaturi pretentioase. Bara mobila a co-pilotului poate repede transforma atasul “Ural Cross” intr-un atas tip cargo (de incarcatura).
“Ural Cross” este disponibil cu sau fara tractiune selectabila pe atas, pentru tarile europene in care condusul este pe partea dreapta a drumului, si cu tractiune cu o singura roata motrice, pentru tarile in care condusul este pe partea stanga a drumului. “Ural Cross” este dotat cu protectii de motor aditionale si o roata de rezerva pentru toate modelele. Modelele de inalta specificatie includ o lopata, o trusa de prim ajutor si un rezervor de combustibil. Accesorii suplimentare pot fi adaugate tuturor modelelor.
Pentru cei care detin deja o motocicleta Ural, atasul “Ural Cross” este disponibil separat. Trebuie doar sa dezasamblati atasul standard si sa il inlocuiti cu noul atas “Ural Cross”. Motocicleta va fi atunci pregatita de aventuri indiferent de vreme. Daca doriti sa transportati pasagerul intr-un confort mai mare, procedati la fel, puneti la loc atasul standard.
Mai multe detalii gasiti la dealerul dumneavoastra Ural.

Apasa jos pentru a vizualiza specificatiile modelului Ural Cross 2021:
Specificatii Ural Cross 2021


Motor
 
Tip:
  4 timpi, racire cu aer, 2 cilindri, boxer Euro 5
Alezaj/cursa:
  78x78
Capacitate:
  745 cc
Putere:
  42 cp la 5500 rpm
Cuplu:
  57 Nm la 4300 rpm
Raport compresie:
  8.6:1
Ansamblu supape:
  OHV. prin 2 tije, 2 supape pe cilindru
Diametru supape:
  Admisie 1x42 / Evacuare 1x38
Alimentare:
  Injectie Electronica, Keihin
Volum ulei:
  2.3 L, 20W50
Sistem aprindere:
  Electronica, comandata de calculator
Benzina:
  Regular fara plumb, 95
Tip rezervor:
  Metal
Capacitate rezervor:
  19 L
Alternator:
  DENSO, 500 Wt, 14V
Demaror electric:
  CT 395B, 736 Wt
Baterie:
  12 V, 18 A/H
     
Trenul de rulare
 
Ambreiaj:
  Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm
Cutie viteze:
  Mecanica, 4 viteze + revers
Transmisie:
  Cardan si grup
Transmisie atas:
  Decuplabila, fara diferential, cardan de la grupul spate
Volum ulei:
  0.11 L 80W90
Starter:
  Starter electric + pedala
     
Cadru, suspensie
 
Cadru:
  Dublu leagan, teava rotunda
Suspensie fata:
  Bascula, amortizoare hidraulice si arcuri elicoidale
Cursa suspensiei fata:
  155 mm
Suspensie spate:
  Bascula, amortizoare hidraulice si arcuri
Cursa suspensiei spate:
  100 mm
Cadru atas:
  Sudat circular, teava rotunda
Suspensie atas:
  Bascula, amortizor hidraulic si arc elicoidal
Cursa suspensiei atas:
  80 mm
Caroserie atas:
  Un loc + spatiu bagaje
Volum spatiu bagaje:
  60 L
Echipament auxiliar:
  Canistra, portbagaj peste roata de rezerva
     
Frane
 
Frana fata:
  Disc flotant, actionat hidraulic
Diametru disc:
  295 mm
Frana spate:
  Disc, etrier flotant actionat hidraulic
Diametru disc:
  256 mm
Frana atas:
  Disc flotant, actionat hidraulic
Diametru disc atas:
  245 mm
Frana parcare:
  Actionata mecanic, pe roata spate
     
Roti/anvelope
 
Roata fata:
  2.5x19 aliaj
Anvelopa fata:
  4.00x19 C-93 70L DOT
Roata spate:
  2.5x19 aliaj
Anvelopa spate:
  4.00x19 C-93 70L DOT
Roata atas:
  2.5x19 aliaj
Anvelopa atas:
  4.00x19 C-93 70L DOT
Roata rezerva:
  2.5x19 aliaj
Anvelopa rezerva:
  4.00x19 C-93 70L DOT
     
Dimensiuni/greutate
 
Lungime/latime/inaltime:
  2580/1700/1100 mm
Ampatament:
  1500 mm
Ecartament:
  1150 mm
Garda la sol:
  165 mm
Raza intoarcere:
  3700 mm
Greutate la gol:
  366 kg
Greutate cu plinul facut:
  385 kg
Masa maxima autorizata:
  641 kg
Masa maxima remorcabila:
  210 kg
Viteza maxima:
  120 km/h
Culoare:
  Negru cu dungi albe, Argintiu, Maro
Culori optionale (contra cost):
  Orice culoare care nu este specificata mai sus, sau combinatie de culori standard si nestandard